Batre olives
ACTIVITAT: BATRE OLIVES!
(descoberta de l’entorn natural i social)
ELS PESCALLUNES HEM ANAT HA BATRE LES OLIVES DE L’OLIVERA DEL PATI! ESQUIROLS I TORTUGUES HEM FET AQUESTA ACTIVITAT CONJUNTA, I AIXÍ AJUDAR A POTENCIAR UNA ACTITUD DE COOPERACIÓ I DE PARTICIPACIÓ QUE FORMEN PART DE L’EDUCACIÓ D’HÀBITS DE CONVIVÈNCIA, DE RESPECTE PER ALLÒ QUE ÉS DE TOTHOM, DE SABER DEMANAR I REBRE AJUT EN EL MOMENT ADEQUAT, D’APORTAR ESFORÇ PERSONAL EN ACTIVITATS COL·LECTIVES.
Després de batre les olives i collir-les, les hem observat, manipulat i experimentat amb elles! Hem pintat amb el seu suc! Ens ho hem passat d’allò més bé!!
OBJECTIUS :
Reconèixer la procedència d’algunes matèries del marc natural que utilitzem(conèixer l’olivera, l’oli i l’oliva)
(descoberta de l’entorn natural i social)
ELS PESCALLUNES HEM ANAT HA BATRE LES OLIVES DE L’OLIVERA DEL PATI! ESQUIROLS I TORTUGUES HEM FET AQUESTA ACTIVITAT CONJUNTA, I AIXÍ AJUDAR A POTENCIAR UNA ACTITUD DE COOPERACIÓ I DE PARTICIPACIÓ QUE FORMEN PART DE L’EDUCACIÓ D’HÀBITS DE CONVIVÈNCIA, DE RESPECTE PER ALLÒ QUE ÉS DE TOTHOM, DE SABER DEMANAR I REBRE AJUT EN EL MOMENT ADEQUAT, D’APORTAR ESFORÇ PERSONAL EN ACTIVITATS COL·LECTIVES.
Després de batre les olives i collir-les, les hem observat, manipulat i experimentat amb elles! Hem pintat amb el seu suc! Ens ho hem passat d’allò més bé!!
OBJECTIUS :
Reconèixer la procedència d’algunes matèries del marc natural que utilitzem(conèixer l’olivera, l’oli i l’oliva)
Identificar qualitats perceptibles d’alguns dels elements del marc natural manipulant-los Comentar processos de canvis observables en alguns elements
Efectuar accions sobre elements de l’entorn per observar com reaccionen (què passa si aixafem les olives?...)
Efectuar accions sobre elements de l’entorn per observar com reaccionen (què passa si aixafem les olives?...)
Experimentar determinades transformacions sobre elements manipulables (quan aixafem les olives amb el suc podem pintar!)
Identificar alguns elements de l’entorn immediat i aplicar-li la denominació correcta (olivera, oliva)
Participar, de forma activa, en les experimentacions i en les activitats que es proposen, respectant i compartint les aportacions dels altres.
Mostrar interès i curiositat per conèixer els fets, les situacions i els esdeveniments que succeeixen en l’entorn
Tractar amb cura els elements del marc natural i social de l’entorn habitual
Identificar alguns elements de l’entorn immediat i aplicar-li la denominació correcta (olivera, oliva)
Participar, de forma activa, en les experimentacions i en les activitats que es proposen, respectant i compartint les aportacions dels altres.
Mostrar interès i curiositat per conèixer els fets, les situacions i els esdeveniments que succeeixen en l’entorn
Tractar amb cura els elements del marc natural i social de l’entorn habitual
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada