Primers contactes, primeres relacions


Aquests primers dies de curs estan plens de descobertes i de petits grans moments. A la fotografia podem veure com, a poc a poc, es van teixint les primeres relacions: entre els infants, amb l’educadora i també amb els materials i els espais de l’aula.

Hi ha infants que ja coneixien la llar i que retroben referents, rutines i companys, i d’altres que s’hi incorporen per primera vegada i comencen a construir nous vincles. Cadascú ho fa al seu ritme, observant, explorant, acostant-se o mantenint una mica més de distància quan ho necessita.

En aquest procés de familiarització, les relacions de confiança són la base de tot. Quan els infants se senten segurs i acompanyats, poden començar a explorar el nou entorn amb curiositat i tranquil·litat.

Seguim compartint aquests primers passos amb molta il·lusió, respectant els temps de cadascú i gaudint de cada petita descoberta.


 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Aprendre fent... acompanyar la seva autonomia