Projecte comparteix un dia amb nosaltres: la Laura, la mare la Ona ens explica la seva expiència!

Bones a tots els Pescallunes, famílies i educadores!!
Sóc la Laura, la mare de la Ona, fa uns dies, vaig passar el matí a la Llar amb tots els nens i nenes i les educadores, i la veritat és que em va encantar la experiència. És d’admirar la feina que feu, perquè realment és una cosa molt vocacional!
Vaig compartir, i vaig  poder veure i experimentar tot el que es viu a la Llar, des del bon dia, fins a després de dinar. De lo únic que em vaig quedar amb les ganes de veure com aconseguiu dormir a tots els nens i nenes en el mateix espai i al mateix temps.
Vaig assistir un dia amb tramuntana i estaven tots un xic revolucionats, però va ser genial compartir aquelles estones i moments amb cadascun d’ells. Tots volien que jugués amb ells, em volien ensenyar els seus racons, les joguines del pati, que els acompanyés aquí i allà... la veritat que em va encantar jugar amb tots plegats.
I vaig al·lucinar de com tenen apreses les rutines, per sortir i entrar del pati, a l’hora de canviar-los i anar al vàter, per menjar, per treure  el pitet quan acaben de dinar... i un munt de coses rutinàries del dia a dia.
Sincerament, em va agradar molt viure l’experiència de passar un dia a la Llar. Agraeixo moltíssim la transparència que teniu en front a nosaltres, els pares i mares, donant-nos l’oportunitat de veure i viure la feina que feu cada dia.. per mi, admirable.
Gràcies per la feina que feu amb tots els nens i nenes, per la paciència que teniu amb tots ells i elles i per la dedicació amb la que la feu.
PD: la propera vegada que tingui l’oportunitat m’agradaria quedar-me més estona. M’ho vaig passar molt bé i se me va fer curt. Ara... vaig acabar esgotada i vaig arribar a casa morta, i vaig fer la migdiada amb la Ona que mai la faig.

Una abraçada gegant i gràcies per tot el que feu.





Laura, moltes gràcies a tu per compartir aquests moments tan màgics!! ens ha agradat moltíssim que passessis amb nosaltres tot el matí! t'eperem un altre dia!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

JA HO TENIM TOT PREPARAT PER ANAR A ESPERAR ELS REIS!!

UD La festa dels colors: tècnica del regalim amb el color vermell!