Projecte comparteix un dia amb nosaltres: la Ruth, la mare de la Iris passa el matí a la Llar!

UN DIA ENTRE ELS PESCALLUNES!!!
He arribat a la Llar cap a les 10:30h, ja que aquests dies els nostres petits estan assajant per la festa fi de curs i no voldria espatllar la sorpresa que ens estan preparant.
Tots ells estaven a fora jugant i la Silvia m'ha vingut a rebre i m'ha acompanyat al pati amb els nens. 
El primer que hem fet ha sigut buscar a l'Iris i quan l'hem vist, jugant en una caseta, l'he anat a saludar. En un primer moment m'ha mirat malament, crec que es pensava que la venia a recollir, però després ha vist que em quedava a jugar amb ella i s'ha posat molt contenta. Mica en mica s'han anat acostant altres nens i s'han posat a jugar amb nosaltres. Crec que tots ells estaven contents de tenir-me allà perquè en tot moment estaven pendents del que fèiem i s'apuntaven a participar. Em preguntaven, m'explicaven coses i em convidaven a participar en els seus jocs, m'he sentit molt agust entre ells. També hem tingut un petit moment de crisi perquè semblava que a l'Iris no li agradava compartir la seva mama amb els altres nens, però de seguida se li ha passat. Per acabar hem fet caixes amb la Montse, amb una vareta màgica triaven una capseta, l'obrien i cantàvem una cançó relacionada amb el que hi havia a dintre. La veritat he quedat ben parada de lo atents que estaven tots.
En acabar hem fet un trenet i cap a dinar.
Arribat aquest moments jo i la meva petita pescallunes ens hem acomiadat i hem marxat. Bé o aquesta era la meva intenció, perquè l'Iris m'ha fet estar una estona més jugant al banc que hi ha a la sortida... segur que ja sabeu del que parlo. La veritat és que mai havia vist que a una nena li costés tant marxar de l'escola, i això és bona senyal. Segurament el que li passa és que s'hi sent tan agust com m'hi he sentit jo avui.
Moltes gracies per regalar-nos aquest dia tan especial!!!


Ruth, moltíssimes gràcies per compartir aquests màgics moments amb tots nosaltres! estem encantats d'haver-te tingut a la Llar!! Gràcies!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

JA HO TENIM TOT PREPARAT PER ANAR A ESPERAR ELS REIS!!

UD La festa dels colors: tècnica del regalim amb el color vermell!