Projecte comparteix un dia amb nosaltres: la Laura, la mare de la Maria, ens explica la seva experiència!

Un dia diferent i molt interessant ja que vaig poder viure l'experiència d'un dia a la Llar. Sempre em preguntava "I com s'ho fan perquè tots dormin??" doncs ara ja ho sé! Va ser una imatge molt bonica tots allà estiradets sense dir ni piu esperant que la Montse cantés la cançó i que la Sílvia els fes moixaines als cabells...haha jo també vaig fer moixaines i al final tots dormien, si si TOTS! La Maria en concret va tenir un dia de mamitis que se'n diu, i amb majúscules, enganxada a mi tot el dia haha...suposo que se li feia estrany tenir-me allà, no ho entenia...però molt contenta de viure l’experiència, veure com juguen, com atenen a les explicacions, als contes, a les activitats. De segur que em vareu donar moltes idees per fer a casa!!! Gracies per la tasca que feu i ànims als altres pares i mares per assistir un dia a la Llar, us endureu una gran recompensa!! Jo algun dia tornaré, un dia de sol que de segur que influeix en l'humor del petits i de tots plegats :-)

Laura (mama de la Maria)





Laura... moltes gràcies per compartir amb tots nosaltres aquest dia!! esperem que ho hagis passat igual de bé que tots els Pescallunes!! t'esperem un altre dia!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

JA HO TENIM TOT PREPARAT PER ANAR A ESPERAR ELS REIS!!

UD La festa dels colors: tècnica del regalim amb el color vermell!