Projecte compateix un dia amb nosaltres: La Sarai, la mare de la Mireia ens explica la seva experiència!!

Bones, pescallunes grans i petits!

Sóc la Sarai, la mare de la Mireia, i fa uns dies vaig tenir la sort de poder compartir un dia amb els nostres petits i educadores,i avui us  vull explicar les meves sensacions i pensaments d'un dia moolt intens i alhora molt curt a la llar.

Dir-vos que els nostres petits són uns grans amfitrions, des del minut cero, ja a l'aula d'acollida, els més grans em van rebre ensenyant-me alguna joguina , tots els racons, buscant joc, ensenyant-me els seus pijames ( aquell dia en carnestoltes ens volia en pijama, el molt poca-vergonya!), i així els petits també es van animar a anar-se acostant...és una sensació genial! Per uns moments vaig començar a replantejar-me el meu futur professional...després vaig recordar que me vaig passar TRES dies retallant mascares, que en 10 minuts van tenir enllestides els nostres petits artistes, i encara els vaig donar feina a la Sílvia , a la Montse i a l'Aroa enganxant els palets en el seu temps per dinar, mentre els nens i nenes feien la migdiada. Però com ens agrada quan venen a casa amb qualsevol manualitat, eh?! us asseguro que des de ja, ho valoro moooolt més.

Una altra cosa que me va sobtar, digueu-me ingènua, va se adonar-me de forma conscient i real que la meva filla és molt especial per a mi, però que tots els nens ho són, cada un d'ells té alguna cosa que el fa únic, diferent i especial,per com xerren o com es relacionen (és molt divertit veure'ls repetint rols) o com es mouen, o com es munten pelis, alguns són més artistes que d'altres, o saben "llegir" o el tossuts que poden ser... m'encanten!. Sí, ja ho sé, estem farts de sentir-ho, fins i tot de repetir-ho, de forma racional tots ho sabem... necessitava viure-ho per entendre-ho de debò.

Respecte a la feina de la Sílvia, la Montse i l'Aroa poc més a afegir al que va comentar la Rosa.
La Mireia les adora, i pel que vaig veure els altres petits també. Els cuiden, els coneixen, els fan manyagues i els expliquen contes...també els han de portar a l'ordre algun cop, però els petits ho accepten bé, realment ja coneixen les rutines i els límits de la llar, que realment és com una segona casa per ells, on juguen, es barallen i fan les paus, cauen i s'aixequen, si es fan mal van a buscar a les seves educadores,( per consolar-los,  jo no era el mateix) mengen, aprenen rutines, costums, maneres i també coneixement , riuen i a vegades també ploren i alguns hi dormen i tot.

Em va encantar compartir un dia a la llar, moltes gràcies per cuidar els nostres petits, per ser tant properes i per obrir-nos portes i finestres que ens permeten veure els nostres fills en un altre entorn que és la seva segona llar.







Sarai, moltíssimes gràcies per compartir aquests moments amb nosaltres!! ho vam passar tetaaaa!!! 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

JA HO TENIM TOT PREPARAT PER ANAR A ESPERAR ELS REIS!!

UD La festa dels colors: tècnica del regalim amb el color vermell!