Projecte Comparteix un dia amb nosaltres: Experiència de l'Ale, la mare de la Laia!


Hola a tots! 
Només un petit escrit per descriure la bonica experiència que vaig viure la setmana passada. 
Sempre vaig amb presses, a contrarellotge, a primera hora del matí per arribar a la feina, i quan arribo amb la Laia a la llar ens la trobem buida i poc a poc comencen a arribar els primers nens. 
Gràcies als mails de les nostres mestres, les fotos del bloc i el que m'explica la Laia em podia arribar a imaginar tot el que fan els nostres petits tantes hores al dia però viure-ho de primera mà va ser molt gratificant! Vaig decidir passar un dia a la llar ja que ens feia molta il·lusió a mi i a la Laia i sobretot tenint en compte que només ens queden uns mesets al Pescallunes. 
Em va sorprendre veure tants nens!! quina organització que tenen aquestes mestres amb la seva paciència infinita, sempre somrient i ajudant als petits! Vàrem fer el trenet, el pastoret, l'assistència... tot el que m'havia imaginat va superar les meves expectatives! Quantes coses aprenen!
Després d'esmorzar,  les mestres tenien l'activitat preparada i vaig gaudir veient com els petits experimentaven amb la gelatina, fent pastetes o menjant-se-la. 
Vàrem jugar al pati, vàrem fer una mica de psico i vàrem escoltar com la Montse ens explicava un conte: tots estaven molt atents!!!
Per últim els vaig acompanyar durant el dinar i una vegada més vaig corroborar la màxima organització de les mestres i lo bé que es porten aquests nens! Quina passada! 
Va arribar l'hora de la migdiada i vaig marxar jo també a descansar... amb un somriure a la cara per la bona estona que havia passat i la tranquil·litat i la satisfacció de saber que la Laia està en les millors mans i en el millor lloc mentre nosaltres treballem. La vaig veure feliç amb els seus companys i les seves mestres! Us recomano que ho feu algun dia amb els vostres nen@s! Gràcies Pescallunes!!!

Ale Azkargorta (mare de la Laia de la classe dels Peixets)






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

JA HO TENIM TOT PREPARAT PER ANAR A ESPERAR ELS REIS!!

UD La festa dels colors: tècnica del regalim amb el color vermell!